#BooksByDrQadri

شیخ الاسلام ڈاکٹرمحمد طاہرالقادری کی اب تک 600 سے زائد اردو، انگریزی اور عربی تصانیف شائع ہو چکی ہیں۔ ان میں سے متعدد تصانیف کا دنیا کی دیگر زبانوں میں ترجمہ ہو چکا ہے۔ فروغِ دین میں آپ کی تجدیدی و اجتہادی اور احیائی کاوشیں منفرد حیثیت کی حامل ہیں۔

نئی تصانیف

ہماری نئی شائع ہونیوالی کتابوں کی لسٹ کھولیں، جو آپ کو نئے موضوع پر کتب پڑھنے میں مدد دے گی

Shifa al-Alil fi Qawaid al-Tashih wa al-Tad‘eef wa al-Jarh wa al-Tadeel

شفاء العليل في قواعد التصحيح والتضعيف ‏والجرح والتعديل

اس کتاب میں حدیث مبارک کو صحیح، حسن یا ضعیف قرار دینے اور حدیث کے رواۃ پر جرح و تعدیل کے 70 سے زائد قواعد بیان کیے گئے ہیں

The Education System in Pakistan: Extremist Mindset and Islamic Seminaries

The Education System in Pakistan: Extremist Mindset and Islamic Seminaries

ڈاکٹر حسین محی الدین قادری کی یہ کتاب دینی مدارس کے نظام تعلیم اور اس میں اصلاحات کی ضرورت پر جامع تحقیق پیش کرتی ہے۔

Islamic Finance Education

Islamic Finance Education

A lot of books on ‎Islamic finance are available in the market. However, this enlightening treatise by Dr Hussain Mohi-ud-Din Qadri provides an overview on the global landscape of Islamic Finance Education (IFE), highlights challenges facing the institutions and proposes remedial measures. Reflecting the author’s vision based on practical knowledge of the subject, the book is ‎a timely appearance and the first one on IFE, combining theoretical learning with practical experience. The writer has covered the topics with ‎authority and exactitude he has been known for. A must study for the students and teachers ‎alike, the policy makers should benefit this book especially in formulating a comprehensive syllabus for ‎Islamic Finance Education.

Mahabbat-e-Rasool ﷺ ky Taqazy awr Nusrat-e-Din

محبت رسول ﷺ کے تقاضے اور نصرت دین

ڈاکٹر حسن محی الدین قادری کی اس کتاب میں حضور نبی اکرم ﷺ سے اُمت کے تعلق کی چند اہم جہات کو بیان کیا گیا ہے۔ اگر آج ہم تجدید و احیاء دین کے خواہاں ہیں تو ہمیں امت مسلمہ کی اصلاح کے ساتھ ان کے دلوں میں جذبہ حبِ نبوی اور اتباع رسول ﷺ کو موجزن کرنا ہوگا۔ اس کے بغیر دنیوی و اخروی کامیابی کا خواب کبھی شرمندۂ تعبیر نہیں ہو سکتا۔

Haqiqat e Istiqamat (Qadim o Jadid Fikri Asalib)

حقیقت استقامت (قدیم و جدید فکری اسالیب)

لرزا دینے والے حالات میں ڈٹے رہنا ہی اِستقامت کہلاتا ہے۔ یہ بات بالکل واضح ہے کہ حق کا راستہ بہت کٹھن ہوتا ہے اور قدم قدم پر اَہلِ حق کو دل دہلا دینے والے حالات کا سامنا کرنا پڑتا ہے۔ اِن حالات میں عزم و اِستقامت سے ڈٹے رہنا ہی اَہلِ حق کا امتحان ہوا کرتا ہے۔ ڈاکٹر حسین محی الدین قادری کی اس نئی کتاب میں واضح کیا گیا ہے کہ اَہلِ حق صبر و اِستقامت کے نسخۂ کیمیا کے ذریعے اپنی منزلِ مقصود کو پا لیتے ہیں کیوں کہ فتح ہمیشہ حق کی ہوتی ہے۔ انہوں نے اس کتاب میں اِستقامت کے قدیم اور جدید فکری پہلو قارئین کے سامنے رکھے اور ایک نئے پیرائے اور اُسلوب میں اس موضوع پر روشنی ڈالی ہے۔

Silsila Talimat-e-Islam (15): Aqida e Tawhid (Iman bil-Allah)

سلسلہ تعلیمات اسلام: 15 - عقیدۂ توحید (ایمان باللہ)

سلسلۂ تعلیماتِ اسلام کی یہ کتاب ’’عقیدۂ توحید (ایمان باللہ)‘‘ نہایت سادہ اور عام فہم پیرائے میں سوالاً جوابا مرتب کی گئی ہے، جو خاص طور پر بچوں اور نسلِ نوخیز کو اسلامی تعلیمات سے روشناس کروانے کے لیے انتہائی مفید ہے۔ کتاب کے پانچ ابواب میں 170 سے زائد سوالات اور ان کے جوابات دیے گئے ہيں۔ اِس کتاب میں صرف عقیدہ، توحید اور شرک پر ہی بحث نہیں کی گئی، بلکہ دیگر مذاہب میں پائے جانے والے تصورِ توحید پر بھی سیر حاصل گفت گو کی گئی ہے۔ اس کتاب میں عقیدے کی دقیق اَبحاث کو مختصر مگر جامع جوابات سے آراستہ و پیراستہ کیا گیا ہے۔

اہم کتب

Post-Demise Life of the Prophet ﷺ
Preamble to the Biography of the Messenger (PBUH) (part-I)
Biography of the Holy Messenger ﷺ [Vol. 2]
The Birth of the Holy Prophet (PBUH):
Is Celebration of the Prophet’s Birth an Innovation?
The Rituals of Milad Celebrations
The Celebration of Mawlid al-Nabi ﷺ
Huzoor Nabi Akram ﷺ ka Paikar e Jamal

مجموعہ انتخاب

علمی و ادبی دیگر ویب سائٹس

عرفان القرآن

عرفان القران اپنی نوعیت کا ایک منفرد ترجمہ ہے جو کئی جہات سے دیگر تراجم قرآن کے مقابلہ میں نمایاں مقام رکھتا ہے۔ ہر ذہنی سطح کے لیے یکساں قابل فہم اور منفرد اسلوب بیان کا حامل ہے، جس میں بامحاورہ زبان کی سلاست اور روانی ہے۔ یہ ترجمہ ہونے کے باوجود تفسیری شان کا بھی حامل ہے اور آیات کے مفاہیم کی وضاحت جاننے کے لیے قاری کو تفسیری حوالوں سے بے نیاز کر دیتا ہے۔

مزید دیکھیں

خطابات

شیخ الاسلام ڈاکٹر محمد طاہرالقادری نے پاکستان میں اور بیرونِ ملک خصوصاً امریکہ، کینیڈا، برطانیہ، سکینڈی نیویا، یورپ، افریقہ، آسٹریلیا اور ایشیا خصوصاً مشرقِ وُسطی اور مشرقِ بعید میں اِسلام کے مذہبی و سیاسی، روحانی و اَخلاقی، قانونی و تاریخی، معاشی و اِقتصادی، معاشرتی و سماجی اور تقابلی پہلووں پر مشتمل مختلف النوع موضوعات پر 7000 سے زائد لیکچرز دیے، جن میں بعض موضوعات ایک ایک سو سے زائد خطابات

مزید دیکھیں

میگزین

ماہنامہ منہاج القرآن احیائے اسلام اور امن عالم کا داعی کثیر الاشاعت میگزین ہے، یہ تحریک منہاج القرآن کا نمائندہ شمارہ ہے، اس کی تحریروں میں اسلامی فکر، تحریک منہاج القرآن اور ان سے وابستہ لوگوں کے شب و روز شامل ہوتے ہیں۔ مستقل سلسلوں میں القرآن، الحدیث اور الفقہ شامل ہیں۔ اس کے مضامین کے انتخاب میں یہ پہلو خصوصی طور پر پیش نظر رکھا جاتا ہے کہ قارئین کو جدید دور میں درپیش فکری و فقہی اور سیاسی و سماجی مسائل کا حل مہیا کیا جائے

مزید دیکھیں

امن نصاب

شیخ الاسلام ڈاکٹر محمد طاہرالقادری نے گزشتہ ساڑھے تین دہائیوں سے انتہا پسندی، تنگ نظری، فرقہ واریت اور دہشت گردی کے خلاف علمی و فکری میدانوںمیں بھرپور جد و جہد کی ہے۔ اِنتہا پسندی اور دہشت گردی کے خلاف ناقابلِ تردید دلائل و براہین پر مشتمل آپ کا تاریخی فتوی 2010ء سے کتابی شکل میں دست یاب ہے۔ اِنتہا پسندانہ تصورات و نظریات کے خلاف اور اِسلام کی محبت و رحمت، اَمن و رواداری اور عدمِ تشدد کی تعلیمات پر مبنی شیخ الاسلام کی 46 کتب منظر عام پر آچکی ہیں

مزید دیکھیں
683

منفرد تصانيف

665

آن لائن تصانيف

1397

کل تصانيف

253250

کل صفحات

Copyrights © 2022 Minhaj-ul-Quran International. All rights reserved