منہاج بکس اسلامک لائبریری: اسلامی کتب کا عظیم ذخیرہ

شیخ الاسلام ڈاکٹرمحمد طاہرالقادری کی اب تک 600 سے زائد اردو، انگریزی اور عربی تصانیف شائع ہو چکی ہیں۔ ان میں سے متعدد تصانیف کا دنیا کی دیگر زبانوں میں ترجمہ ہو چکا ہے۔ فروغِ دین میں آپ کی تجدیدی و اجتہادی اور احیائی کاوشیں منفرد حیثیت کی حامل ہیں۔

نئی تصانیف

ہماری نئی شائع ہونیوالی کتابوں کی لسٹ کھولیں، جو آپ کو نئے موضوع پر کتب پڑھنے میں مدد دے گی

The Constitution of Medina & The Concept of the Welfare State [Vol 1]

The Constitution of Medina & The Concept of the Welfare State [Vol 1]

In-Depth and Insightful Analysis of The book by Dr Hassan Mohi-ud-Din Qadri, The Constitution of Medina and The Concept of the Welfare State (A Comparative Analysis of the Constitution of Medina and Contemporary Western Constitutions)

Husn e Adab

حسن ادب

علیٰ ادب اور عمدہ کردار کا حصول صدقِ مقال، حسنِ اَعمال، صحبتِ صالحہ اور اَخلاق حسنہ سے ہوتا ہے۔ عمدہ وشریفانہ اطوار اور نفیس و مہذبانہ کردار کو ’’حسنِ ادب‘‘ کہتے ہیں، کیونکہ ادب ہی وہ دستِ احتساب ہے جو اَفرادِ معاشرہ کو عمدہ اَخلاق سے منظم کر کے خرافات و فضولیات کی دلدل میں اترنے سے روکتا ہے۔

Falsafa e Qul awr Shan-e-Mustafa (pbuh)

فلسفہ قل اور شان مصطفیٰ ﷺ

یہ کتاب توحید باری تعالیٰ کا بیان اور شان مصطفیٰ ﷺ، صفات الٰہیہ کے بیان سے شان مصطفیٰ ﷺ کا اظہار، بعثت و رسالت مصطفیٰ ﷺ، آپ ﷺ کی شان رحمت و رأفت، حضور ﷺ کی بعض نرالی شانوں کا بیان، عظمتِ قرآن اور شانِ علم مصطفیٰ ﷺ، فضیلتِ امتِ مصطفوی اور شانِ اہلِ بیت و صحابہ، دین اسلام کی حقانیت و فضیلت، کفار و مشرکین اور منافقین کی مذمت، معبودان باطلہ کی بے وقعتی، احکام دین کا بیان اور شان مصطفیٰ ﷺ، لفظ ’’قل‘‘ کے ذریعے حقوق العباد کا بیان اور شان مصطفیٰ ﷺ جبکہ ایک باب انبياء کرام علیہم السلام اور صالحين سے قُل کے ذریعہ خطاب کے بیان پر مشمل ہے۔

The Encyclopedia of Hadith Studies

الموسوعۃ القادریۃ في العلوم الحدیثیۃ

شيخ الإسلام الدكتور محمد طاهر القادري کا حجية الحدیث، نشأة علوم الحديث، معرفة أنواعِ الحدیث، علم مصطلحِ الحديث، قواعد رواية الحدیث، علم الجرحِ والتعديل، تاريخ تدوین الحدیث اور أسماء الرجال والطبقات جیسے اہم ترین موضوعات پر 8 جلدوں پر مشتمل وقیع، مستند اور فقید المثال انسائیکلوپیڈیا الموسوعة القادرية في العلوم الحديثية "الموسوعہ القادریہ فی العلوم الحدیثیہ"

Jihad: Perception and Reality

Jihad: Perception and Reality

The book, ‘Jihad: Perception & Reality’, challenges the common misconceptions about jihad and provides an accurate and balanced understanding of this important concept with relevant details. It is a powerful tool for combating extremism and promoting tolerance, interfaith harmony and peace in society. It is a much needed significant contribution to the global discourse on this important and complex issue.

Ghussa awr Depression (Islam awr Jadid Afkar ke Tanazur mein)

غصہ اور ڈپریشن (اسلام اور جدید افکار کے تناظر میں)

غصہ کے شکار اَفراد ڈپریشن ، فرسٹریشن اور ہارٹ اٹیک جیسے عوارض کا شکار ہو جاتے ہیں۔ نیز غصہ تشدّد اور انتہا پسندی کی طرف مائل کرنے والے رویے ہیں۔ یوں ایک فرد کا غصہ میں کیا گیا عمل پورے معاشرے کو متاثر کرتا ہے۔

اہم کتب

The Philosophy of Fasting
An Explication of Tarawih Prayer
Arba‘in: Blessings of Charity
Arba‘in: The Virtues of Zakat
The Excellence of Merit of Fasting and Night Vigil
Masail e Zakat
Silsila Ta‘limat-e-Islam (8): Zakat awr Sadaqat
Umdatu al-Tasrih fi Qiyam e Ramadan o Salat al-Tarawih

مجموعہ انتخاب

علمی و ادبی دیگر ویب سائٹس

عرفان القرآن

عرفان القران اپنی نوعیت کا ایک منفرد ترجمہ ہے جو کئی جہات سے دیگر تراجم قرآن کے مقابلہ میں نمایاں مقام رکھتا ہے۔ ہر ذہنی سطح کے لیے یکساں قابل فہم اور منفرد اسلوب بیان کا حامل ہے، جس میں بامحاورہ زبان کی سلاست اور روانی ہے۔ یہ ترجمہ ہونے کے باوجود تفسیری شان کا بھی حامل ہے اور آیات کے مفاہیم کی وضاحت جاننے کے لیے قاری کو تفسیری حوالوں سے بے نیاز کر دیتا ہے۔

مزید دیکھیں

خطابات

شیخ الاسلام ڈاکٹر محمد طاہرالقادری نے پاکستان میں اور بیرونِ ملک خصوصاً امریکہ، کینیڈا، برطانیہ، سکینڈی نیویا، یورپ، افریقہ، آسٹریلیا اور ایشیا خصوصاً مشرقِ وُسطی اور مشرقِ بعید میں اِسلام کے مذہبی و سیاسی، روحانی و اَخلاقی، قانونی و تاریخی، معاشی و اِقتصادی، معاشرتی و سماجی اور تقابلی پہلووں پر مشتمل مختلف النوع موضوعات پر 7000 سے زائد لیکچرز دیے، جن میں بعض موضوعات ایک ایک سو سے زائد خطابات

مزید دیکھیں

میگزین

ماہنامہ منہاج القرآن احیائے اسلام اور امن عالم کا داعی کثیر الاشاعت میگزین ہے، یہ تحریک منہاج القرآن کا نمائندہ شمارہ ہے، اس کی تحریروں میں اسلامی فکر، تحریک منہاج القرآن اور ان سے وابستہ لوگوں کے شب و روز شامل ہوتے ہیں۔ مستقل سلسلوں میں القرآن، الحدیث اور الفقہ شامل ہیں۔ اس کے مضامین کے انتخاب میں یہ پہلو خصوصی طور پر پیش نظر رکھا جاتا ہے کہ قارئین کو جدید دور میں درپیش فکری و فقہی اور سیاسی و سماجی مسائل کا حل مہیا کیا جائے

مزید دیکھیں

امن نصاب

شیخ الاسلام ڈاکٹر محمد طاہرالقادری نے گزشتہ ساڑھے تین دہائیوں سے انتہا پسندی، تنگ نظری، فرقہ واریت اور دہشت گردی کے خلاف علمی و فکری میدانوںمیں بھرپور جد و جہد کی ہے۔ اِنتہا پسندی اور دہشت گردی کے خلاف ناقابلِ تردید دلائل و براہین پر مشتمل آپ کا تاریخی فتوی 2010ء سے کتابی شکل میں دست یاب ہے۔ اِنتہا پسندانہ تصورات و نظریات کے خلاف اور اِسلام کی محبت و رحمت، اَمن و رواداری اور عدمِ تشدد کی تعلیمات پر مبنی شیخ الاسلام کی 46 کتب منظر عام پر آچکی ہیں

مزید دیکھیں
683

منفرد تصانيف

665

آن لائن تصانيف

1397

کل تصانيف

253250

کل صفحات

Copyrights © 2024 Minhaj-ul-Quran International. All rights reserved